Levering en verzending

 

Met welke vervoerder wordt mijn pakket geleverd?

Wij leveren via de pakketdiensten van Packs-Special Care,PostNL,GLS en UPS.

Altijd met aangetekend en met een track & trace code.

Bij grotere of zwaardere zendingen via diverse transportbedrijven.

De keuze van de vervoerder wordt door ons bepaald,tenzij anders
overeengekomen

 

Waarom moet ik verzendkosten betalen?

Onze artikelen zijn altijd zo scherp mogelijk geprijsd. Dit betekent dat de
verzendkosten niet in de prijs zijn inbegrepen.

 

Wat moet ik doen als mijn bestelling niet (compleet) is geleverd?

Mogelijk is de bestelling in meerdere pakketten verzonden. Je kunt daarom het beste de track-and-trace raadplegen.

 

Ik heb (een deel van) mijn bestelling niet ontvangen. Wat moet ik doen?

Wanneer de track-and-trace aangeeft dat de zending is afgeleverd, maar je hebt het pakket niet ontvangen, adviseren we je om eerst aan je buren te vragen of zij de zending hebben ontvangen. Mocht dit niet het geval zijn, dan kun je contact opnemen met onze klantenservice. Je ontvangt dan een verklaring die je dient in te vullen, te ondertekenen en retour te sturen. Zodra wij deze verklaring hebben ontvangen, zullen we samen met de vervoerder een onderzoek opstarten naar de zending.

 

Mijn bestelling is beschadigd geleverd. Wat nu?

Dat is natuurlijk niet de bedoeling. Neem contact op met onze klantenservice; we kijken graag met je mee naar een passende oplossing. 

 

De bezorging is vertraagd. Wat moet ik doen?

(Geldt voor zendingen binnen Nederland)

Wat vervelend dat je pakketje vertraagd is. Bij niet thuis of als het niet mogelijk was om bij de buren af te leveren krijgt je een kaartje in de bus met informatie hoe te handelen. Anders zal het pakket de volgende dag alsnog worden aangeboden. Heb je je pakket na drie* werkdagen nadat het is verzonden nog niet ontvangen, neem dan contact op met onze klantenservice.